女中醫解開豐胸4大迷思 (上)

女中醫解開豐胸4大迷思 (上)

如果減肥係女人口中的終生事業,豐胸可能係女人心中的終生事業。醫師從前都以為胸部大小係命定,自從學醫後開始(秘密地)研究天然豐胸法,曾經見證18歲後胸部仍然能夠升2 cup的真實個案,所以希望解開一些豐胸迷思,從中醫角度讓大家了解胸部的特性,從而選擇合適又健康的豐胸方法!

  1. 基因決定冇得救?

相信唔少女人都聽過以下故事:A女明明母輩姐妹胸部都唔細,偏偏自己胸部平坦。其實胸部發育除左先天因素,後天都有一定影響,胸部主要由肌肉、脂肪同乳腺組成,佢地同臟腑、經絡都息息相關。

天然豐胸

(網絡圖片x 自家製作)

  • 脾胃要健康,先有優質原材料

如果脾胃虛弱,消化吸收唔好,胸部就冇足夠氣血去生長,肌肉軟弱令乳房鬆弛下垂。如果有以下症狀:胃口麻麻, 容易胃痛, 胃氣放屁多,肚屙便秘等, 證明你的脾胃功能未在最佳狀態。

  • 肝氣要舒暢,先有暢通的乳腺

中醫的「肝」好似一部氣血推動機,肝鬱,氣血就會跟住鬰,壓力情緒就係原因之一。肝氣舒暢,乳腺暢通,氣血先能夠順利帶到胸部,亦會減低患纖維瘤等乳房疾病的機會。

  • 腎氣要充足,先有生長發育的動力

腎氣係我地生長發育、推動月經周期甚至生育的動力泉源。唔知大家有冇留意自己胸部會多少隨住月經周期變大縮小呢?腎氣不足,不單止會發育不良,月經不調都會影響到胸部。 

2. 發育後就豐胸無望?

青春期理所當然係豐胸的黃金時機,但發育後仲有兩個可以好好利用的機會:月經周期、懷孕生產期。

中醫豐胸

(網絡圖片x 自家製作)

月經來時氣血流失,直到排卵期開始進入旺盛狀態,而胸部亦隨住氣血的充旺而增大,我地就可以利用呢個原理幫助豐胸。

懷孕亦係另一個胸部再度發育的時期,生完bb有人胸部長大,有人萎縮,關鍵就在於點樣調養,日後文章會詳細講解。

下回預告:女中醫解開豐胸四大迷思(下)之

「減肥豐胸兩難全?」、「不用動手術的豐胸方法」

=====中醫內科,中醫婦科,中醫針灸,體重管理,調理脾胃,美容養生=====

現於仁美專科中醫診所(油麻地)駐診。查詢及預約: 21513277。whatsapp:55457455。

Facebook:仁美專科中醫診所

網站:https://renmehk.com/